بهترین روش کاشتـ مو

در این جا سعی میکنیم روش های مختلف کاشت مو را بررسی کنیم ، روش کاشت مو fut ، روش پیوند مو fit ،  کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش fut

این شیوه عبارتست از پیوند واحدهای فولیکولار . درین تکنیک نوارهای نخ نما گوناگون که تحت عنوان میکرو گرافت شناخته میشوند , از نواحی های اهداکننده ( به طور معمول پشت و کنار سر ) برداشته شده و در مجموعه های طبیعی از یک تا چهار موی تحت عنوان واحدهای فولیکول پیوند می خورند .

این روش یکی‌از رایج ترین تکنیک ها بوده و مزیت بزرگ آن نرخ زنده ماندن بیش تر با واحدهای فولیکولی است .

 

کاشتـ مو به روش fue

 

 

یکی دیگر از اشکال دقیقتر متود ها , استخراج فولیکولار یا این که پیوند مو به روش fue است . درین روش , فولیکول های مخصوص بفرد از نواحی هدیه دهنده برداشته شده و ترجیحا یکی بعد از دیگری به محل اخذ کننده پیوند میخورند .

از مزایای این روش این است که نسبت به تکنیک های دیگر طبیعی تر به حیث می‌رسد . همینطور نواحی اهداکننده نه فقط پوست سر بلکه دربرگیرنده سینه , پاها , بازوها , شکم , پشت , شکل و ریش می شود .

 

عمل کاشت مو به روش fit

 

 

تکنیک جداسازی فولیکولار ( FIT ) برای اشخاصی که علاقه دارند , موهای کوتاهی داشته باشند , آیتم قابل قبولی است . این شیوه یک روش غیر تهاجمی است که بخش اعظمی از اشخاص از این مسئله استقبال می نمایند . درین فرایند , مجموعه های فولیکولی خاصی را در ناحیه اهداکننده با وسایل کوچک جراحی به دقت جدا می نماید .

 

پیوند های واحد فولیکولار ( گرافت ) در شکاف های نازکی از حیطه گیرنده قرار می‌گیرند . نواحی اهداکننده نیز خودشان سوای این‌که اثری داشته باشند , بهبود مییابند . در کاشتـ مو به روش fit غالبا از جراحی چیزی به چشم نمی آید

 

 


کاشت مو sut کاشت ,پیوند ,نواحی ,اهداکننده ,تکنیک ,فولیکولار ,داشته باشند ,نواحی اهداکننده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

taranoome انجمن علمی انرژی های تجدیدپذیر دانشگاه گلستان 03-music divas4 معرفی کالا فروشگاهی گرشا صوت اشپزی سپهبد شهید قاسم سلیمانی